Workshop: Marketingové minimum pro personalisty

Již desítkám klientů jsme pomohli najít stovky zaměstnanců nejen na sociálních sítích. Dali jsme tedy dohromady veškeré naše know-how a tipy z našich kampaní a na tomto kurzu se dozvíte, jak na to.

Získáte obrovský náskok před konkurencí.

Komu je kurz určený

Kurz je vhodný pro všechny personalistky, personalisty a recruitery, kteří chtějí vědět, jak dělat nábor v online světě, na sociálních sítích a kteří chtějí vědět, jak to celé vyhodnocovat. Ucítíte posun ve znalostech principů HR marketingu minimálně o 3 kilometry!

Co Vás naučíme?

  • Dozvíte se, proč je pozdě kontaktovat klienty až ve chvíli, kdy pošlou životopis a jak s nimi navázat kontakt mnohem dříve.
  • Dozvíte se tipy na to, jak jednoduše vytvořit náborové kampaně a jak zjistit, jestli je kampaň úspěšná.
  • Ukážeme vám co nejvíce tipů pro to, abyste hned druhý den mohli začít dělat aktivní nábor v online světě!

Časový harmonogram

9:00-9:50 - Úvod do HR marketingu, nastavení karierních stránek

10:00-10:50 - Jak začít s kampaněmi na sociálních sítích i na internetu tak, aby fungovaly

11:00-11:50 - Jak stanovit cíle (KPI) pro nábor, jak je měřit a vyhodnocovat

12:00-12:30 - Dotazy

Termíny školení


Jaro 2020 , Brno - 6/8 volných míst

Jaro 2020, Praha - 8/8 volných míst

Místo konání

Brno, In creative, Křenová 69

Praha, Worklounge, Václavské náměstí 3

Cena kurzu

3 999 Kč + DPH. V případě 2 lidí ze stejné firmy má druhý slevu 50 %. Maximální kapacita 8 lidí.

Cena obsahuje následnou až 30-minutovou telefonickou konzultaci, kde odpovíme na dotazy týkající se vašeho náboru.

Proč jít na kurz

  • Mnoho personalistů dnes bojuje s nedostatkem zaměstnanců. Říká se, že "nejsou lidi". Ale oni jsou, jen nejsou na volném pracovním trhu - jsou ve zaměstnaní ve firmách. Desítky procent z nich ale uvažuje o změně zaměstnavatele. Využijte toho a začněte budovat HR marketing - naučíme vás prodat firmu budoucím zaměstnancům! A vše to začíná na karierních stránkách. 
  • Dnes nestačí vyvěsit inzerát na Facebook nebo na web, protože jej uvidí minimum lidí. Ukážeme vám, jak jednoduše vytvořit kampaň na Facebooku, jak ji správně zacílit a najít vaše budoucí zaměstnance.
  • Kde všude inzerujete pracovní pozice? A máte změřeno, zda-li se to vyplatí? Víte, kolik reakcí máte z každého portálu a kolik vás stála průměrně jedna relevantní reakce? Není těžké to zjistit. Na kurzu si konkrétně ukážeme, jak na to.

Kdo Vás bude školit?

Marketingový ředitel digitální agentury In creative, která před čtyřmi lety začínala se dvěma zaměstnanci a dnes jich má přes třicet. Podařilo se mu ukočírovat rychlý růst a teď se zaměřuje na klíčové zákazníky a business development. Zalíbení našel v konzultacích a nasměrovávání personalistů na cestu moderního recruitingu s využitím online marketingu, automatizace a zefektivňování jejich fungování.

Zarezervujte si místo na školení. Nebo chcete získat více informací? Napište nám.