Storytelling v HR
10. listopadu 2017
Řekněte vašim zaměstnancům příběh o volné pracovní pozici.
Storytelling neboli vyprávění příběhů je cestou, jak se marketingově odlišit, jak v zákazníkovi vzbudit emoce, protože emoce prodávají. Firmy začínají více a více využívat příběhy, kterými ukazují, jak funguje jejich služba, jak pomohly svému zákazníkovi ke splnění jeho nestandardního požadavku anebo jak firma vyrostla. Když něco funguje v marketingu, proč by to nemohlo fungovat pro HR marketing?
A nejefektivnější forma storytellingu je bez diskuse video.
Tak třeba: Představte si příběh malého kluka, který vždy chtěl řídit lokomotivu. Už jako malý trpělivě sledoval z babiččiné zahrady vlakový přejezd, doma si hrál na průvodčího a jeho největší odměnou pak bylo, když ho rodiče vzali na krátkou projížďku vlakem. Když mu strojvedoucí na jedné ze zastávek půjčil svoji čepici, neskrývaná radost chlapce dojala i maminku.
STŘIH
Záběr na muže, který si stejným charakteristickým způsobem nasazuje strojvůdcovskou čepici, dává divákovi vědět, že tento chlapec už vyrostl. Usadí se v lokomotivě a spokojeně zahouká. Je šťastný, protože dělá to, co ho baví. Buďte jako tento kluk. Je to reálné!
Tímto způsobem lze učinit z mnoha pracovních pozic práci snů prostřednictvím videopříběhu Jdete do toho?
V OnlineHR vám to pomůžeme zrealizovat!