Storytelling v HR

Řekněte vašim zaměstnancům příběh o volné pracovní pozici.

Storytelling neboli vyprávění příběhů je cestou, jak se marketingově odlišit, jak v zákazníkovi vzbudit emoce, protože emoce prodávají. Firmy začínají více a více využívat příběhy, kterými ukazují, jak funguje jejich služba, jak pomohly svému zákazníkovi ke splnění jeho nestandardního požadavku anebo jak firma vyrostla.  Když něco funguje v marketingu, proč by to nemohlo fungovat pro HR marketing?

A nejefektivnější forma storytellingu je bez diskuse video. 

Tak třeba: Představte si příběh malého kluka, který vždy chtěl řídit lokomotivu. Už jako malý trpělivě sledoval z babiččiné zahrady vlakový přejezd, doma si hrál na průvodčího a jeho největší odměnou pak bylo, když ho rodiče vzali na krátkou projížďku vlakem. Když mu strojvedoucí na jedné ze zastávek půjčil svoji čepici, neskrývaná radost chlapce dojala i maminku.

STŘIH

Záběr na muže, který si stejným charakteristickým způsobem nasazuje strojvůdcovskou čepici, dává divákovi vědět, že tento chlapec už vyrostl. Usadí se v lokomotivě a spokojeně zahouká. Je šťastný, protože dělá to, co ho baví. Buďte jako tento kluk. Je to reálné!

Tímto způsobem lze učinit z mnoha pracovních pozic práci snů prostřednictvím videopříběhu Jdete do toho?

V OnlineHR vám to pomůžeme zrealizovat!